Monday, December 13, 2010

Rainbows (3)

Don't cry to me, if you loved me
You would be here with me 
You want me, come find me
Make up your mind.......


MasyaAllah, terkejut aku. Nak kasi aku mati cepat betul la. K660i aku menjerit lagu Call Me Sober. Siapa la yang call aku tengah-tengah malam buta ni. Baru nak berangan tadi.Hish...
     " Assalamualaikum."Suara sana bagi salam.
     "Waalaikumussalam. Haa nak apa call aku malam-malam ni?Mimpi ke apa.."
     "Beb, kau kena tolong aku beb. Emergency ni..Please....."
     "Aku tahu. Kau mesti nak pinjam nota aku kan. Macam aku tak tau. Kau ni kan dah banyak kali aku pesan...."
     "Cup. Sebelum kau cakap apa-apa, kau bagi tak..?Kalau tak, tak ape la..Aku buat la sendiri. Dah la kena hantar 2 hari lagi. Kerja lain banyak lagi......." Yoo In dah buat soap opera kat sini. Macam aku cair dengan dia ni..Haish..
     "Ye la aku bagi. Tapi ni yang last tau. Lepas ni dah tak ada. Kau buat sendiri. Nak merayu ke apa, tak diterima." Aku dah melunjurkan kaki menghilangkan lenguh sambil handphone melekat di telinga.
     " Cayang kau busyuk-busyuk...... Kau la kawan aku dunia akhirat..."
     " Dah dapat baru nak sayang. Menyampah betul. Dah-dah aku nak sambung tengok Harry aku. Kacau je..Ambil nota tu kat aku esok. Tak ada makna aku nak buat delivery tak bergaji."
     "Ai ai sir. Assalamualaikum.."Klik. Itu la kawan aku merangkap saviour aku. Tapi selalunyer kerja saviour itu aku la yang dapat. Huhu...Nasib aku sayang kau jugak.
      Aku sambung tengok movie balik. Muka Harry aku tatap lagi. Masih terbayang manusia itu walaupun kajadian itu berlaku 3 bulan yang lalu. Mana aku nak cari engkau yer...Hmmmmmm......

No comments:

Post a Comment